SALAM RAMADHAN DARIPADA JKKKN

SALAM RAMADHAN DARIPADA JKKKN

Selasa, 15 Februari 2011

TAHNIAH PAK ALI ( SAAD BIN YOB ) YANG MENDAPAT ANUGRAH SEMPENA MAULIDUL RASUL SAW 1432 H MASJID DAERAH SPT BANDAR PERDA

DR DAINAL ZAINAL ABIDIN
US AZMI MASJURI ( IMAM ) MENYAMPAIKAN ANUGRAH KEPADA EN SAAD B YOB

Bandar Perda 16hb.Feb 2011 Sambutan Maulidul Rasul Saw 1432 H . Masjid Daerah SPT Bandar Perda telah diadakan dengan perarakan sebelah petang dan ceramah sebelah malam .

Ceramah Maulidul Rasul SAW telah disampaikan oleh AlFadzil Us Dr Dainal Zainal Abidin . Ceramah beliau adalah dalam ruang linkup " Kesederhanaan Nabi Besar Muhammad SAW " dan beliau banyak menekan berhubung dengan pripenting membaca Al Quran dan mengatahui isi di dalam Al Quran itu sendiri . Bagaimana mesyarakat negara-negara barat sekarang banyak telah memeluk Islam kerana hidayah mereka setelah mereka mengkaji Al Quran dengan mendalam.

Selepas majlis ceramah , pihak Masjid Daerah SPT Bandar Perda telah menyampaikan Anugrah Maulidul Rasul SAW kepada seorang insan yang bernama Pak Ali " Saad bin Yob " beliau memang layak mendapat anugrah tersebut kerana bakti dan usaha beliau di Masjid sangat-sangat dicurahkan tampa rasa penat dan letih .

Pada tiap-tiap waktu boleh dikatakan selalunya beliau ada di Masjid . Atas dasar itu pihak Masjid Perda memilih beliau daripada puluhan lagi penghuni yang datang ke Masjid .

Pihak PAS Cawangan Bandar Perda mengucapkan tahniah kepada Pak Ali kerana dianugrah tersebut . Ini menunjukan usaha-usaha beliau selama ini diiktiraf oleh pihak Masjid .
PAS Cawangan Bandar Perda juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pihak Masjid SPT Bandar Perda .

Pihak Mini Uptown juga mengucapkan Tahniah diatas anugrah itu . Pihak Uptown rasa bertuah kerana salah seorang AJK kami terpilih . Hj Sharif selaku pengerusi Uptown gembira diatas kepercayaan pihak Masjid kepada beliau .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan